ANKIETA SŁUCHACZA #8: Artur Kluska

Siema! Na RBB ostatnio przeplatam recenzje z ankietami słuchacza, to bynajmniej nieplanowany zabieg, raczej proza blogowej rzeczywistości. Ładnie nam się rozwinął ten cykl zapoczątkowany niemal dokładnie rok temu przez mojego zioma Bidziora. Kto dzisiaj? Zacznę przewrotnie, otóż w wirtualnej rapowej rzeczywistości można trafić na zajawkowiczów, pospolitych Januszy i bezkręgowe pazeroty. Artur Kluska, współautor portalu rapweb.pl zdecydowanie należy do pierwszej grupy dlatego też zdecydowałem się zaprosić go do udziału w ósmej już ankiecie słuchacza. Zapraszam do lektury, elo!










1. Przedstaw się. 
Witam, z tej strony Artur, współtwórca portalu RapWeb.pl, słucham rapu od bardzo dawna.

2. Rap z Europy czy zza oceanu? 
Zdecydowanie rap z Europy, a konkretnie z Polski. Mówią, że "rap jest o życiu", więc ja wolę słuchać o tym życiu, które jest tutaj  

3. Album życia / ulubiony artysta. 
Myślę, że najlepszy album, jakiego miałem przyjemność posłuchać, jest epka Harego ("przez jedno r, nie jak Potter!") pt. "Historie" wyprodukowanej przez Grezza. W rapie cenię ''zajawkę, szczerość, prawdę'' i właśnie dlatego Hary wraz ze swoimi wszystkimi projektami jest moim ulubionym artystą.

4. Koncert czy rap w słuchawkach? 
Niestety, pozostaje mi rap w słuchawkach lub na dobrych głośnikach, bo klimat na dzisiejszych koncertach niezbyt mi odpowiada (szalejący gimnazjaliści pod sceną, ktorzy widzą w rap-wykonawcach bogów nie wzbudzają we mnie żadnej sympatii). Są jednak wyjątki (n.p. Bezimienni, wg mnie najlepsze koncerty).

5. Wkurwia mnie....
Jeśli chodzi o rap, to głównie to, co w punkcie 4. Niestety, to oni pchają to bagno i napędzają rynek hip-hopowy, to na nich raperzy trzepią największy hajs, i to dzięki nim portale takie jak glamrap.pl nie narzekają na ilośc odwiedzin...

6. Ostatnio jaram się.... 
Z najświeższych projektów niestety nie ma zbyt dużego wyboru, dlatego wracam do tych ''starszych''. Ostatnio na słuchawkach klasyczna płyta O.S.T.R  "Tabasko",  której można słuchać wiekami! Obecnie czekam na kuriera wraz z płytką Joteste "Zapomniałem się przedstawić". Kilka kawałków/klipów wypuszczonych przez wykonawcę Pierwszego Miliona zachęciło mnie do kupna krążka, tym bardziej, że gościnnie udziela się tam właśnie Hary  

7. Stosunek do hiphopolo? 
Nie podoba mi się, więc nie słucham, tyle w temacie  

8. Poza rapem.... 
Praca, dom, praca, dom... pewnie dlatego słucham rapu  

9. Uwielbiam tego bloga bo... 
Przyznam, że nie uwielbiam, bo blogów się nie uwielbia   Blogi można czytać, ponieważ prezentują ciekawe treści, a rapbiznes.com właśnie taki jest. Bardzo interesujące wpisy często umilą troche czas w ponure popołudnia.

10. Kilka słów na dowolny temat.
Pozdrowionka dla wszystkich słuchaczy tylko dobrego rapu i użytkowników portalu RapWeb.pl! 5!

[zachowana została oryginalna pisownia]

A teraz? Liga Mistrzów!
Tazz RBB | tazz@rapbiznes.com



    

2 komentarze: