WYWIAD: Soto PZR "Wiem którą drogą mam iść"


Siemasz! Dzisiejszym gościem RBB jest Soto PZR. Nie znasz? To poznasz. Młoda krew na bicie, warszawski MC, który pracuje obecnie nad solowym materiałem "Metamorfoza słowa". Krótka rozmowa o muzyce, kulturze i planach na przyszłość.


Tazz: Soto PZR, Polak, reprezentant Warszawy, MC z 6-letnim stażem. Piąteczka! Zaczynamy wywiad.

Soto: Siemanko!


Tazz: "Metamorfoza słowa" to materiał nad którym obecnie pracujesz. Rozwiń temat, na jakim ten projekt jest etapie. W jakim klimacie będzie utrzymany? Kto jest odpowiedzialny za bity?

Soto: Materiał będzie dwupłytowy jako jedność połowa czyli "Metamorfoza słowa" kryje metamorfozę w  samym tytule projekt jest na etapie realizacji nie będzie na pewno to materiał tworzony bez przemyśleń jak już kiedyś gdzieś tam powiedziałem - na pewno nie uliczny rap, za bity no wiesz trochę tu trochę tam ale  druga polowa płyty czyli "Metamorfoza słowa - Paranormalna mowa" będzie na bitach młodego prod. Kopika którego wychaczylem gdzieś na FB i podjęliśmy taka współprace ze tak to określę.


Tazz: Twój rap charakteryzuje się energicznym, bezkompromisowym podejściem. Skąd czerpiesz inspiracje?

Soto:  Mordo inspiracja jest wszędzie, spójrzmy chociażby na młodych raperów. To znaczy chodzi mi o młodsze pokolenia ode mnie zaczynają nie kończą czuja się fajni a przewijają to co przewinięte zostało znam nawet taki przypadek ze typek ukradł bit polskiego wykonawcy i poleciał z takim samym tematem jak ten wykonawca pod ten sam bit nie będę wytykać palcami ale jeśli przeczytał na pewno hejt będzie


Tazz: W jednym z tracków nawinąłeś "mam zamiar rozjebać system proste to oczywiste". Gdzie widzisz się za 10 lat w rapowej układance?

Soto: Gdzie siebie widzę? Dobre pytanie wiesz w gruncie rzeczy idę po swoje wiem która droga mam iść i w jaki sposób myślę ze szczytem tego nie nazwę ale gdzie bym nie doszedł dla mnie jak i dla wielu osób to będzie dowód ze marzenia można ziścić i dla mnie to będzie szczyt.


Tazz: Który z elementów kultury hip hop jest Ci najbliższy poza rapem?

Soto: Wiesz, chyba żaden. 


Tazz: Kolekcjonujesz kompakty lub winyle itp.?

Soto: Nie, nie kolekcjonuje takich rzeczy sorry może tu urazę kogoś kogo np nie znam ale dla mnie lądowanie w dupę hajsu ludziom którzy na przykład pierdolą o biedzie a maja bluzy bo 200 z to po prostu żenada apropo kompaktów itp to ci powiem szczerze ze żeby był ktoś kto świecił by mi wzorem może i bym kupił ale niema nikogo takiego na polskiej scenie hip hopowej


Tazz: Gdybyś miał taką możliwość to którego z raperów lub producentów zaprosiłbyś do współpracy?

Soto: Donatana i Kleło!! nie no żartuje. kogo bym zaprosił na pewno Hukosa, z  producentów to myślę ze byłby to Matheo i Mixer a tak to niema chyba kogoś kogo bym chciał chociaż tez gwiazdka nie jestem 


Tazz: Jak wygląda sprawa beefu pomiędzy Tobą, a Grajdą? To zakończony temat?

Soto: Dla mnie to zakończona sprawa, padły słowa nic po za tym


Tazz: Czy i ewentualnie w jakiej formie planujesz wydać album w wersji fizycznej?

Soto: Tak fizyk na pewno to będzie coś dobrego nie ze chwale sam siebie ale naprawdę materiał godny przesłuchania, nietuzinkowy.


Tazz: Dziękówa za wywiad, najlepszego z fartem

Soto: Trzymaj się! PZR



Pozdrówki!
Tazz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz