ANKIETA SŁUCHACZA #4: Gabriel Malik

Siemanko! W czasie kiedy na brazylijskim Mundialu biją się o złoto (koniec końców i tak wygrają Niemcy), a w kraju wybucha kolejna afera podsłuchowa; my na całkowitym luzie wjeżdżamy z nowym materiałem. "Ankieta słuchacza" odsłona numer cztery. Kim jest dzisiejszy respondent? Oficjalnie to utalentowany białostocki beatmaker, prywatnie mój dobry koleżka Gabriel Malik. Nowe, świeże spojrzenie na naszą kulturę, a także otaczający nas pierdolnik. Lektura niebywale interesująca. Sprawdź to!











1. Przedstaw się.
Gabriel.[Polska.Białystok. :] ]

2. Rap z Europy czy zza oceanu?  
Na co dzień z Polski. Kilka razy w tygodniu z Europy. Raz w tygodniu zza oceanu.;];P
Pół żartem pół serio. Ostatnio wróciłem do płyty Rohff’a z Mafii K’1 Fry„La Vie Avant la Mort”[2002r], czy kawałków 113 Clan z płyty „Les Princes De la Ville” z 99’ albo Kery James. Ze Stanów rzadko : głównie Gang Starr,Nas, Tupac.Tylko Tuzy albowiem: „-Nie nadanżam.Nie nadążam.-Widzi pan, pan też nie nadanża”;] Czasem ktoś z Niemiec typu Curse. Ale tek na co dzień rap ojczysty.:] 

3. Album życia / ulubiony artysta. 
 Album życia?Jeszcze przede mną .Jak mecze rodzimej kadry. ;] Nie prowadzę rankingów. Nie umiałbym się zdecydować. Jak wyszło WWO 1 to znałem na pamięć płytę. Jestem na bieżąco z Eldoką, Siwersem, Sokołem z Marysią, często wracam do Włodi’ego [czekam na trzecie Solo !] 

4. Koncert czy rap w słuchawkach? 
Rap w słuchawkach - pierwsza myśl.Na spacer po mieście. Ale też uwielbiam koncert jak się jaram wykonawcą i oczywiście znam tekst. Plus osoba, z którą dobrze się czuję – taki zestaw. :]

5. Wkurwia mnie....
 jak kierowca na skręcie w lewo trzyma słuchawę , w ustach ma fajka i śmiga przed ludźmi na przejściu.A jeszcze bardziej jak przede mną ...;]:D. Tak serio : ta polska ciągła niepewność dla wielu ludzi w przedziale 25-35 lat. Co spotkam to często słyszę „chyba zawijam”,a przekaz medialny odwrotny „wracajcie do Kraju”Do czego?. Ale bez defetyzmu : Damy radę , Ty wiesz co na to kładę.’’ Bez Wiary też się nie da.

6. Ostatnio jaram się.... 
Słońcem.Serio:] Eldo x ‘’Chi’’.I mającym wyskoczyć w lipcu [11.07.2014r] trzecim Solo Włodka.Już to , że wychodzi ten album to mnie jara. Jaram się jak Rzym za Nerona.;]

7. Stosunek do hiphopolo? 
Taki margines , że nie zauważam. Jeśli coś jest słabe , czy nieautentyczne , to się nie obroni, a ja po to nie sięgnę. Albo nie : „Albo włączaj –suczki- weź szpadel i glocka , za swój gust strzel se w łeb ...” ;P Tak mi się nasuwa jeszcze to , że wraz z przemijaniem [ i dobijaniem do 30tki ] wolę skupić się na tym co mam zrobić, i na tym czym się jaram niż hejtować i złorzeczyć. Myślę, że z 10 lat temu inaczej bym odpowiedział.

8. Poza rapem.... 
Życie płynie. Wierzę w życie pozarapowe. ;] Trafia do mnie nomenklatura Pana Michała Urbaniaka : Muzyka rytmiczna i Muzyka nierytmiczna – koniec podziałów.Trafia do mnie Pan Czesław Niemen.Jeśli człowiek jest Człowiekiem,a nie tylko muzykiem ,tańcerzem,czy chirurgiem albo majstrem.Muzycznie : mogę sięgnąć po muzykę klasyczną, a kiedyś nie do pomyślenia. Muzyka filmowa. Muzyka Funkowa.Lubię czasem sprawdzić skąd dany sampel pochodzi albo jak wejdzie kawałek w radio samemu to odkryć. Wtedy okazuje się , że Rap nie daje zapomnieć i honoruje tych wykonawców ,  z których sample są pobierane [ Na Zawsze z Winyly]. Wtedy okazuje się , że Hip- Hop sięga o wiele dalej niż muzyka,czy poprzez wszystkie Cztery Elementy  aż do Piątego – Wiedzy. Jak Hip-Hop to Prawda, to ogarnia wszystko. Po co się zamykać.Nie musisz słuchać Rapu.Twój wybór.

9. Uwielbiam tego bloga bo... 
w nim jestem.;] Jak wiem jak Ktoś coś robi z Serca z czystymi intencjami, bo się tym jara, to jaram się razem z nim.

10. Kilka słów na dowolny temat. 
Obcinaj Laski.Wycinaj Sample.Przecinaj Pempowinę. ;D :D .

Czasem  tnę sample , jak chcecie to sprawdźcie : https://soundcloud.com/malikmusicchannel

PokóJ.

[zachowana została oryginalna pisownia]

Najlepszego!
Tazz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz