Witam! Już dziś startujemy z nowym konkursem organizowanym wspólnie przez RapStore i RapBiznes. O.C.B.? Wyjaśniam, objaśniam. "Kto jest kto" bo tak nazywa się nowa akcja konkursowa polega na tym, że my publikujemy krótką charakterystykę rapera. Waszym zadaniem jest odgadnięcie którą postać mieliśmy na myśli. Spośród osób, które udzielą prawidłowej odpowiedzi wylosujemy zwycięzce, który otrzyma album "tajemniczego" rapera.
Charakterystyka artysty/zespołu:
"Podobno dusza waży 21 gram. Nic bardziej mylnego, jego waży co najmniej 48 razy więcej. Kiedy parę ładnych lat wstecz debiutował na polskiej rap scenie mówiono, że ten rap jest najczystszym dotykiem prawdy. Bardzo szybko niczym ptak wędrowny wzbił się ponad poziom przeciętności, by na kolejnych albumach głosić słowo dla ludzi. Obecnie jego rapowe skillsy są na tak wysokim poziomie, że określa się go mianem wizjonera. Na swoim koncie ma już pięć solówek, a każda z nich to nic innego jak najczystszy rap z serca. Wiesz już kogo mamy na myśli?"
Zasady udziału w konkursie:
1. Warunkiem udziału w powyższym konkursie jest polubienie fanpage'ów Rapstore.pl i Rap Biznes Blog oraz zaproszenie znajomych do polubienia podanych stron, a także udostępnienie newsa o konkursie na Facebook'u. Ponadto należy oczywiście odgadnąć, którą postać mieliśmy na myśli.
2. Prawidłowe odpowiedzi należy przesyłać tylko i wyłącznie na adres tazz@rapbiznes.com. Natomiast odpowiedzi udzielane w komentarzach będą automatycznie usuwane.
3. Czas trwania konkursu to 3 dni. Termin jego zakończenia to sobota 7 czerwca 2014, godzina 15:00. Zwycięzce konkursu ogłosimy w niedzielę na powyższym blogu.
4. Spośród osób, które udzieliły prawidłowej odpowiedzi wylosujemy jedną, która wygra płytę artysty, którego dotyczy charakterystyka.
5. Lajki i udostępnienia na FB zostaną zweryfikowane przed ostatecznym losowaniem nagrody.
Trzeba wysyłać na e-maila, a jak zobaczycie, który e-mail jest do którego konta na facebook'u? Czy trzeba w takim razie wysyłać w wiadomości link do swojego konta?
OdpowiedzUsuńMamy swoje sposoby ale oczywiście możesz podać w mailu link do swojego konta na FB.
Usuń