ANKIETA SŁUCHACZA #9: Damian

Siemasz! Seria tekstów publikowanych w cyklu "Ankieta słuchacza" nieuchronnie zbliża się do jubileuszowej dziesiątki, przy okazji, której planuję zrobić małą niespodziankę i nieco zmienić konwencję ale... póki co cisza. Dzisiaj grono respondentów poszerzone zostanie o Damiana - pracownika jednej z polskich wytwórni rapowych, który scenę zna od kuchni. Jednym słowem bardzo ciekawy ziomuś dlatego też bez zbędnych introdukcji zapraszam do sprawdzenia dzisiejszej ankiety życząc jednocześnie udanej lektury.










1. Przedstaw się. 
Siemanko z tej strony Damian, pochodzę z DolnegoŚląska. Za rok pęknie ćwiara a ja nadal bujam w chmurach jak dzieciak, no ale powoli się ogarniam...

PS. Chcesz popykać w Street Fightera IV przez sieć na PS3 to mój PSN ID: Cyziiiiiii

2. Rap z Europy czy zza oceanu? 
Przeważnie Polski. Z USA to Fabolous, Cassidy, TI słuchało się za małolata i tak zostało. Natomiast ostatnio podkręcił mi się niemiecki rap... Eko Fresh, Bushido, Alpa Gun - polecam

3. Album życia / ulubiony artysta. 
W pogoni za lepszej jakości życiem / Małolat

4. Koncert czy rap w słuchawkach? 
Rap na słuchawach, raczej jestem spokojnym gościem i lubie wczuć się w kawałaek a na koncercie ciężko jak młode cipy piszczą.

5. Wkurwia mnie...
Wkurwia mnie wczesne wstawanie do roboty i jak ktoś mi mówi co ma robić, jak postępować.

6. Ostatnio jaram się...
Nowym kawałkiem Małolata "Więcej". Cytując klasyka "Jest dobrze w chuuuj", czekam na nowy album.

7. Stosunek do hiphopolo? 
Uważam, że jest potrzebne, bo jest w pewnym sensie jakimś wyznacznikiem prawdziwości, prawilności etc. swoich Idoli. Ja osobiście odcinam się od tego i nie spinam się na YT.

8. Poza rapem...
Gram, a nawet skilluje se w bijatyki na konsoli (renesans zajawki z dzieciństwa), pykam se w kosza na żywo jak i również na konsoli. W planach założenie własnej firmy...

9. Uwielbiam tego bloga bo... 
Bo wśród zalewu chujowizny i dziadostwa jest to jedyny blog, który poza dobrym, stonowanym wyglądem posiada ciekawą treść, którą fajnie się czyta. Osobiście polecam konkursy z cyklu "KTO JEST KTO"- super inicjatywa.

10. Kilka słów na dowolny temat.
Bez zbędnego pierdolenia.


[zachowana została oryginalna pisownia]


Zdrówka!
Tazz RBB | tazz@rapbiznes.com


   

1 komentarz: