RAPKOLEKCJA: Rover - 24 (#301)

Piąteczka! Gdzieś nie dalej jak rok temu moja kolekcja wzbogacona została o "Kalejdoskop wspomnień" - debiutancki album Rovera. Wówczas opatrzony był numerem dwieście którymś. Od razu przypadł mi do gustu styl tego rapera i pomimo, że tamten album wydany był w bardzo skromnym stylu to zdecydowanie nadrabiał treścią. Minął rok, Rover wypuścił drugi album, tym razem zatytułowany "24". Trzeba mu przyznać, że zaliczył sowity progres. W związku z czym jak tylko wychaczyłem ten tytuł na Allegro dokonałem zakupu. I tak oto wczoraj trafił w moje ręce drugi long play reprezentanta Kielc. Wydany w eleganckim digipacku z dodatkową wkładką zawierającą trackliste, która ułożona została według konceptu dnia. Zaczyna się od pobudki i porannego słuchania radia, przez wyjście z domu, odwiedzenie knajpy, do powrotu i ponownego snu.


Zobacz więcej zdjęć albumu Rovera "24"









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz