BEEF: Kali odpowiada Firmie na Facebooku

Wczoraj w nocy Kali na portalu społecznościowym Facebook odniósł się do kawałka Firmy "Filar z waty", który był wymierzony prosto w niego. Robi się coraz ciekawiej. Cały komentarz Kaliego zamieszczam poniżej (została zachowana oryginalna pisownia):

Sprawdź odpowiedź Kaliego. 






"Słyszałem tego gniota marnego. Nie chciałem się tutaj produkować i komentować ale te jebane wyssane z palca oszczerstwa są poniżej poziomu krytyki i żałuje że łączyło mnie wogóle cokolwiek z tymi ludzmi. Nie żałuje tego co razem dokonaliśmy bo robiliśmy to z myślą o Was , naszych słuchaczach i nigdy nie wyprę się mojej twórczości z Firmą bo wiem że przemówiliśmy do wielu serc. Numer Żyje Zamiast Polec był moją pointą na temat tych całych spekulacji na lini z Firmą i wydaję mi się że nikogo w nim nie obraziłem a wręcz wyraznie okazałem owym ludziom szacunek i poważanie. Ten kłamliwy wyczyn , który ukazał się dzisiaj w necie jest niczym innym jak brakiem jakiejkolwiek przyzwoitości i sentymentu na dawne lata. Generalnie bym olał sprawę ale ze wzgledu na to iż treść wielokrotnie mnie obraża i jest poprostu nieprawdziwa nie mogę zostać obojętny i niebawem dobitnie odpowiem. Chciałem tego uniknąć bo wiem że ucierpi na tym uliczny rap bo do tej pory cała mocno uliczna strona trzymała się razem w jednym celu, staliśmy wszyscy po jednej stronie barykady i każdy tak naprawdę zasługuje na szacunek. Niechciałbym żebyście Wy moi słuchacze brali też w tym udział , zwalczali się nawzajem bo wiem że wielu z Was szanuje obie strony. Nie pozwólcie na to żeby nasz konflikt poróżnił Was. Nie oczekuję od nikogo zwalczania fanów przeciwnej ekipy,bierzcie z muzyki to co pozytywne i nie dajcie się zwariować. Pamiętajcie że tak naprawde wszyscy tutaj jesteśmy dla muzyki która nas powinna łączyć , nie dzielić. Jedynym pozytywnym aspektem całej sytuacji jest to że widzę ilu ludzi mających się za moich fanów jest subiektywna w obliczu ich argumentów nie dając mi szansy do obrony. Pierdolę ludzi którzy nie wierzą we mnie tylko w to co o mnie usłyszą z obcych ust. Dziękuję moim prawdziwym fanom za wsparcie. GM 4 Life !" !"


Pozdrawiam serdecznie.
Tazz RBB | tazz@rapbiznes.com 

11 komentarzy:

  1. Myślałem, że coś nagrał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cierpliwości, na 100 będzie jakiś sztos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalus zawsze spoko!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://a4.ec-images.myspacecdn.com/images01/13/0788bb363d948ca38939990eb7032248/l.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to już kompletnie nie wiem co jest grane na linii Firma Kali

    OdpowiedzUsuń
  6. o sprzedaż płyt - tak mi się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojawiły się przyzwoite pieniądze i po braterstwie o którym tak rymowali. Pieniądz rządzi światem, zasady na bok gdy dzielimy sare. Tacy byli w swoich tekstach lojalni itp. śmiech na sali.

    OdpowiedzUsuń
  8. CHUJ W DUPE KALIEMU CWELOWI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij morde frajerze

      Usuń
    2. dokładnie frajerze zamknij morde :) chuja wiesz chuja połkniesz :)

      Usuń
  9. Nie spodziewałam się po Firmie tego , że to właśnie hajs wpłynie na to by relację między nimi a Kalim tak diametralnie zmieniły się .
    Nie biore udziału w żadnej stronie , bo obie strony robią coś naprawdę dobrego dla swoich słuchaczy .
    Dla każdego liczy się hajs , takie czasy . Patrząc na to z mojej perspektywy było to pewne że w końcu Kali odejdzie z Firmy i wiedziałąm , że Firma nie zostawi tego bez szumu . Popek zaczął tworzyć "Gang Albanii" co podbiło internet .
    Zawiodło mnie to , że mimo tego że jakiś czas temu Firma wtedy jeszcze razem z Kalim tworzyła dobre kawałki , robili razem coś zajebistego , teraz każdy z nich robi nadal coś dobrego ale każdy na swoją ręke . Mimo tego ile razem przeszli , i stworzyli , ich relacje podzielił hajs $ .

    ZawszeZFartem !

    OdpowiedzUsuń