RAPKOLEKCJA: Medium - Teoria równoległych wszechświatów (#340)

Emanko! Przyznam, że ostatnio nie chwaliłem się nowymi pozycjami w mojej rapkolekcji... i nie jest to efekt mojej fałszywej skromności, a mówiąc zupełnie szczerze - lenistwa. I w ten prozaiczny sposób minęła Was "premiera" 39 albumów. Do najciekawszych, a zarazem najcenniejszych należą na pewno: 
- Nas "God's son" (2002)
- Nas "I am..." (1999)
- 1000 "Się przyjęło!" (1999)
- Te-Tris "Lot 2011" (2011)
- Nielegalny Sezon "Teraz i tu" (2010)
- Medium "Alternatywne źródło energii" (2010)
- Medium "Teoria równoległych wszechświatów" (2011)

Ostatnia pozycja obok 1000 i Te-Trisa wydała mi się najciekawsza stąd zapraszam do sprawdzenia wnętrza fizycznej wersji albumu (jakkolwiek dziwnie to brzmi). Na życzenie mogę wrzucić również zdjęcia pozostałych albumów. Jeżeli coś Cię interesuje to napisz do mnie. Ponadto w niedalekiej przyszłości planuje opublikowanie na blogu pełnej listy moich albumów.

Sprawdź zdjęcia albumu "Teoria równoległych wszechświatów" Medium



2 komentarze:

  1. Sympatycznie Ci te fotografie wyszły, na pewno lepsze niż te poprzednie z RapKolekcji.

    Pozdrawiam i jak zwykle propsuje zbieraczy polskich rap płyt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, zdjęcia wyszły ciekawie. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń