Będzie beef? Czarny na temat Fokusa...

Na oficjalnej stronie Instynktu na FB ukazał się wpis będący komentarzem występu Fokusa w kawałku Dody "Fuck it".

"Nie wiem czy wiecie ale ja (Czarny) i Doda pochodzimy z tego samego miasta - Ciechanowa. co więcej znam osobiście ojca Doroty fantastycznego sportowca u którego zresztą swego czasu trenowałem na siłowni. co do samej Dody twierdze ze wie czego chce i doskonale kontroluje swoje sceniczne odbicie....ale nie o tym. miałem się nie odzywać , ponieważ uważam że każdy może robić wszystko na co zezwala mu jego sumienie i interes. jednak jako piszący teksty i słuchacz rapu od grubo ponad dekady mam prawo oceniać teksty raperów... featurning Fokusa i jego "wypociny" oceniam jako liryczną masakrę jakiej dawno nie uświadczyłem. Dzięki takim "występom" polski rap staje się obelgą dla jego odbiorców a sam kunszt ocenianego można porównać do pawia zaschniętego na chodniku który symbolizuje resztki przeżartego już "talentu" Fokusa....brawo!!! P.S. potencjalnym naśladowcom z góry dziękujemy!!"

Posłuchaj kawałka - Doda feat. Fokus - Fuck it!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz