ANKIETA SŁUCHACZA #1: Bidzior

Siemanko Mordy! Ruszamy z nowym cyklem zatytułowanym "Ankieta słuchacza". O.C.B.? Wyjaśniam. Dziesięć krótkich pytań, na które odpowiada słuchacz. Tematyka? Głównie muzyka, ale i życiowych wątków nie zabraknie. Dzięki czemu będziecie mogli bliżej poznać gusta innych czytelników i ich samych. Nie wyobrażałem sobie innej inauguracji tej serii jak zaproszenie mojego serdecznego zioma - Bidziora. I tak on pierwszy przetrze szlaki dla przyszłych respondentów. Sam jestem ciekaw co on tam wymyślił więc jako się rzekło - pierwsze koty za płoty. Zapraszam!















1. Przedstaw się...
Bidzior, Bartek, Chill, Bidziorek...., oj różnie ale w sumie każda forma dobra, jak nie ksywą to wystarczy Bartek

2. Rap z Europy czy zza oceanu?
Raczej skłaniałbym się ku rapowi zza oceanu (ciągle lepsze bity, podkłady, chyba ogólnie większe możliwości), chociaż jeśli z Europy to oczywiście Polska (rośnie w siłę można by rzec), może troszkę Francja.

3. Album życia / ulubiony artysta.
Wychowałem się raczej na rocku, nu - metalu, więc mój wybór padnie na Linkin Park - Hybrid Theory. Chociaż najprościej rzecz ujmując nie da się wybrać albumu życia i ulubionego artysty, bo za dużo słyszałem dobrej muzyki.

4. Koncert czy rap w słuchawkach?
Cholercia....cisnęło mi się na usta od razu koncert, ale....właśnie jest jednak ale. Wybrałbym zdecydowanie koncert, ale na koncertach raperzy nie potrzebnie czasem zbytnio wydzierają japę zamiast fajnie rymować. Ale chyba jednak koncert, choć dobre bity fajnie brzmią w słuchaweczkach.

5. Wkurwia mnie....
Hmmm... w życiu codziennym, w pracy wkurwiają mnie jakieś duperele zwykle. Ale tak na poważnie to wkurwia mnie brak szacunku wobec innych, wkurwia mnie cwaniactwo i pozerstwo, wkurwia mnie ocenianie z góry. Jest sporo rzeczy co wkurwia, ale nie można iść przez życie na jednym wielkim wkurwie, bo to jakaś masakra by była. Trzeba mieć coś, czym można się cieszyć, albo chociaż starać się cieszyć z tego.

6. Ostatnio jaram się....
Szczerze to nigdy nie miałem chyba takich ostrych zajawek, albo ich nie zapamiętałem najzwyczajniej, ale jeśli miałbym mówić że czymś się zajarałem to z muzy: Justin Timberlake i jego album 20/20 Experience, Emeli Sande ogólnie i Avicii, niektóre jego kawałki; z gier to czekam na najnowszego Wiedźmina 3: Dziki Gon (polecam wszystkim trailer z zajebistą sceną walki i kozacką muzyką) i tyle.....

7. Stosunek do hiphopolo?
Niech sobie będzie, bo nawet wprowadza jakiś koloryt, ale aby nie było go za dużo i oby było w jakimś tam guście jednak. Produkcje w rodzaju "W aucie" czy tego typu ok, ale jeśli do tego worka wrzucamy Verbę, Jeden Osiem L czy inne tego typu "bandy" to robi się z tego hippopolo -czyli jakiś mix hip hopu, popu i disco polo.

8. Poza rapem....
Poza rapem to jrzeczywiśa słucham wiele rzeczy, chociaż z różnym skutkiem, natężeniem i nawet nastawieniem. Czasami jestem kompletnie obojętny na to co leci w pracy, bo skupiony jestem na robocie. Ale ogólnie od lat uskuteczniam najbardziej kilka gatunków: rap czy też hip hop, r&b, rock/metal, disco i dance/techno.

9. Uwielbiam tego bloga bo...
Uwielbiam tego bloga bo...pisze go mój zajebisty ziomek Tasior (pozdro mordeczko - wiem, wiem, nie jestem oryginalny) a poza tym ma dobry wgląd w scenę rapową w Polsce i rozsądnie o tym pisze.

10. Kilka słów na dowolny temat.
Powiem ogólnie na wstępie, że cieszy mnie udział w tym projekcie że tak to określę. Poza tym mogę powiedzieć, że w naszej .....zjebanej rzeczywistości gdzie każdy wysysa z nas nie tylko pieniądze, ale wręcz chęci do życia..... to trzeba jednak szukać szczęścia i jak już gdzieś tam pisałem cieszyć się z tego co się ma - z rodziny, z przyjaciół, z tego kim się jest i jaki się jest. Pozdro wszystkim.

[zachowana została oryginalna pisownia autora]


   

2 komentarze: