RAPKOLEKCJA: Unikatowe single WWO

Siemanko! Dziś dla odmiany nie melduję się z zakupem nowego tytułu, a chwalę się posiadaniem dwóch eleganckich singli sprzed ponad dekady. O czym mowa? WWO "Jeszcze będzie czas" (Zic Zac 2001) oraz "Moda" (Prosto 2002). Zawsze jarałem się kolekcjonowaniem singli, przede wszystkim ze względu na bardzo ograniczone nakłady, a co za tym idzie utrudniony dostęp. To nie jedyne singielki jakie posiadam, jest tego całkiem pokaźny zbiór ale o tym przy okazji następnych postów. A teraz zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami w/w kompaktów.

3 komentarze:

  1. WWO to chyba jedyny PL rap który przemieliłam :) fajny blog, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. no, nareszcie wiem jak wyglądają wewnątrz, nie stać mnie na takie okazji w kolekcji, póki co, no i zastanawiam się czy zbieranie singli ma sens? a jakie jest Twoje zdanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak pisałem w powyższym tekście jestem przekonany, że kolekcjonowanie singli ma sens. Przede wszystkim dlatego, że wydawane są w bardzo ograniczonych nakładach oraz z tego co się orientuję nie zdarza się aby wydawano ich reedycje i wznowienia. Czego niestety nie można powiedzieć o dużej części polskich LP.

    OdpowiedzUsuń