BEKA: Agent PZU odgaduje ksywki polskich raperów

Piątka! Marketing to słowo klucz w przypadku tej kampanii reklamowej. Dobry marketing. Otóż Powszechny Zakład Ubezpieczeniowy udostępnił aplikację, która poprzez zadawanie nam serii pytań pomocniczych odgaduje postać, którą mieliśmy na myśli. Rzecz jasna nie dotyczy to wyłącznie raperów, choć ja chcąc przetestować ją pod kontem moich upodobań muzycznych obrałem ten kierunek. I tak (ku mojemu zaskoczeniu) aplikacja nie ma problemów z rozszyfrowaniem takich typów jak Wojtek Sokół, Tede czy Waldemar Kasta. W praktyce program czy też "agenci PZU" nie są jednak doskonali. Próbując "ukierunkować" ich na Ryszarda Peję wyszedł Shellerini... Beka! Ale co oni mogą wiedzieć o rapie?

5 komentarzy:

  1. Faktycznie, beka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ziomek odgadł Pezeta, Peje, Miuosha, Jay - Z, Eminema, Mackemore, a nawet KULE I MC OMENA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty ale z tym MC Kulą to mnie zaskoczyłeś... nieodgadnione są losy tego duetu. Hahaha!

      Usuń