RANKING: 10 najbardziej bekowych teledysków

Piątka! Buszu nawinął kiedyś "...co drugi słuchacz w kraju to jest pieprzony raper". Niestety sentencja ta znajduje pełne potwierdzenie w naszej polskiej rzeczywistości. Przekopując dzisiaj YouTube'a natknąłem się na kilkunastu "artystów", "składów" i innych "czarodziejów rapowych". Początkowo zjawisko to mocno mnie przygnębiło ale jak załapie się odpowiedni dystans to beka z tych gimbów jest pierwszorzędna. Pomyślałem, nie będę egoistą i Wam również dam możliwość polewki z "rap czarodziei".  I tak oto przed Wami TOP 10 najbardziej bekowych klipów rapowych. 


9 komentarzy:

  1. RZW i Dragon niszczą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieznany raper z KC też daje radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa ale oni są słabi, ja jebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chujowa strona.
    Ok, już wypierdalam.

    OdpowiedzUsuń
  5. może i nie jestem wielkim fanem rapu lecz muzyki ale to bije żenadą na dalszą odległośc niż smród z afrykańskiej chaty w buszu :)no i na dodatek śmiać mi się chce że dzieci z przedziału 17-20 lat śpiewają o życiu a gówno o nim wiedzą:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumiarz tu byl xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak naprawdę kilku jest dobrych... Jak by poszukać to kurwa dopiero wyszłoby ile jest shitu...

    OdpowiedzUsuń