FOOTBALL MANAGER: Nie tylko rapem żyje człowiek

Football Manager, wcześniej Championship Manager to seria gier, które katuję regularnie od kilkunastu lat. Prawdopodobnie jestem już od niej uzależniony. Suma godzin, które spędziłem prowadząc kluby piłkarskie od MLS, przez Premiership do polskiej okręgówki pozwoliłaby na okrążenie kuli ziemskiej z buta... sześciokrotnie. Ok, ale co to ma wspólnego z blogiem o rapie? - zapytacie. Często kiedy grałem towarzyszyła mi myśl, że zamiast transferować kolejnych piłkarzyków mógłbym zrobić coś bardziej konstruktywnego. Czytaj - napisać tekst na bloga. Tym sposobem rozkminiłem, że przecież mógłbym pisać również o managerze. Proste! Tym bardziej, że według moich obserwacji grupa fanów FM-a wśród słuchaczy rapu należy do całkiem licznych. I tak w planach mam rozpoczęcie kariery w FM 2014, która byłaby systematycznie prezentowana na powyższym blogu. Znający temat wiedzą O.C.B., Ci mniej obeznani niebawem się dowiedzą. 

Jako prolog wrzucam paczkę screenshotów z moich dotychczasowych przygód na wirtualnej ławce trenerskiej. Kolejny tekst lada dzień, zapraszam!



|FM 2006| Przygoda ze stołeczną Legią. Dominacja w polskiej Ekstraklasie. Seria 55 spotkań bez porażki. 

|FM 2006| Pięć tytułów mistrza Polski z rzędu na dobry początek.

|FM 2006| Mistrzowski skład Legii z sezonu 2011/2012.

|FM 2006| Bezdyskusyjne mistrzostwo Polski, Wisła Kraków w tarapatach.

|FM 2006| Maciek Korzym - jeden z liderów warszawskiej potęgi.

|FM 2007| Prowadząc ówczesną "brazylijską" Pogoń Szczecin miałem hokejowy wynik z Lechem.

|FM 2007| To nie Pogoń to szpital, dziesięciu kontuzjowanych zawodników.

|FM 2007| Ponownie hokejówka, tym razem prowadząc szwedzkie Hammarby.

|FM 2007| Półfinał Pucharu Szwecji. Hammarby, szybkie rozstrzygnięcie w karnych.

|FM 2007| Sędzia nie lubi Ukraińców. Mimo tego utrzymali remis.

|FM 2009| Tym razem za sterami TSV Monachium. Lars Bender megakozak. Dziś Leverkusen.

|FM 2009| ?



FM rulez!
Tazz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz